• Blog

3 tips voor een fitter, energieker en sterker jij

3 tips voor een fitter, energieker en sterker jij

Ja je bent goed bezig.. je bent aan het trainen, je volgt een dieet en je valt af.

Dat is allemaal geweldig maar je voelt je constant moe, zwak en energieloos.. Je vraagt je dus nu af hoe dat nou kan..

Ik ga je 3 tips geven die daar verandering in gaan brengen.

1. Eet voldoende,

de kans is groot dat jij niet voldoende eet, hierdoor val je nu nog wel af maar voel jij je ook erg slap en energieloos. Een goede balans van minder eten zodat je gewicht verliest maar nog wel voldoende energie hebt om goed de dag door te komen kan heel bevredigend werken.

Wil je weten wat voor jou een goede balans voor je voedingsinname is? ik kan dat voor jou vrijblijvend berekenen!

2. Verbeter je slaap en neem waar het kan eens een powernap

Een goede nachtrust is bepalend voor fris en energiek lichaam en mind overdag. Je lichaam komt tot rust en je hormonen komen zo beter in balans

3. Voeg krachttraining in je trainingsschema!

Krachttraining stimuleert spierbehoud en groei, hierdoor blijft je lichaam ondanks dat je minder eet in een opbouwende staat. Dit kost je tijdens de training meer energie maar levert je de rest van de dag meer energie. Daarnaast kost krachttraining vaak minder tijd dan bijvoorbeeld heel veel cardio.

Heb je geen ervaring met krachttraining en wees niet bescheiden er zijn genoeg mensen om je heen die daar bekend mee zijn of je door kunnen sturen naar een professional!

 

Extra tip: de drie tips die hierboven genoemd zijn vullen elkaar heel goed aan, als je ze alle drie toepast zal je de meest optimale resultaat ervaren!

 

  • Maartje Koemans

    Ik had nooit gedacht dat ik dit zou kunnen.

    - Anne-marie Weelinck
  • Maartje Koemans

    Elke training is weer een uitdaging om mezelf te blijven verbeteren

    - Damaris Meijer
Transportweg 38,
9645 KX Veendam
06 20396031
06 30691672

It always seems impossible

Until it's done.

Vraag nu een gratis adviesgesprek aan

Personal Fitness

 

Maandag
08.00 - 11.00 en 17.00 - 21.00
Dinsdag
08.00 - 10.00 en 17.00 - 21.00
Woensdag
08.00 - 11.00 en 17.00 - 20.00
Donderdag
08.00 - 10.00 en 17.00 - 21.00
Vrijdag
08.00 - 11.00 en 19.00 - 21.00
Zaterdag
09.00 - 11.00

 

Lees meer

Cijntje Workout

Zondag
09.00 - 10.00
Maandag
09.00 - 10.00 en 19.30 - 20.30
Woensdag
20.00 - 21.00
Donderdag
20.00 - 21.00
Vrijdag
19.30 - 20.30
Lees meer