VERBRANDE CALORIEEN BIJHOUDEN....NIET DOEN..!

We vallen gelijk maar met de deur in huis.

Het is namelijk NIET WAAR dat je de calorieën die je verbrandt met extra beweging of training, kun je optellen bij je caloriebudget zodat je extra kunt eten.

Helaas werkt het niet zo. Het is namelijk een feit dat je nooit precies kunt weten hoeveel calorieën je extra verbrandt door te bewegen. Dit maakt het nutteloos om de extra verbrande calorieën bij te houden.

Daar komt nog bij dat je met bewegen veel minder calorieën verbrandt dan vaak wordt gedacht. De apparaten in de sportschool overdrijven je verbruik helaas flink, net als je sporthorloge.

Dit maakt het heel moeilijk om door extra beweging een groot calorietekort te creëren.

Als jij vervolgens wel extra calorieën gaat eten op de dagen dat je meer beweegt, zit je dus al snel niet meer in een calorietekort en val je niet af, ondanks dat je veel beweegt.

Eet daarom dus niet extra op dagen dat je extra beweegt!

Hou je aan hetzelfde plan als de andere dagen, dan zul je zien dat je veel betere resultaten boekt.

Zijn krachttraining, cardio en andere vormen van beweging & training dan nutteloos?

Nee, zeker niet. Bewegen en sporten is gezond en er zijn genoeg redenen om te trainen en te bewegen.

Je kunt trainen om sterker te worden, spiermassa op te bouwen of te behouden, een betere conditie op te bouwen enzovoort. Maar ga nooit trainen om extra te kunnen eten.

We begrijpen dat je in sommige berichten niet altijd leest wat je hoopt te lezen. Maar we willen zo eerlijk mogelijk zijn en je op deze manier helpen.

WANT!!

Ondanks dat het soms moeilijk lijkt, is er veel meer mogelijk dan je denkt!

Vraag een GRATIS & VRIJBLIJVEND adviesgesprek aan, want er is veel meer mogelijk dan je denkt!